- U bevindt zich hier:
- Home
- Klantenservice
Ga snel naar
Hoe kunnen wij helpen?
Klantenservice
Meestgestelde vragen
-
Je bestelling wordt verzonden zodra Wild Store je betaling of akkoord op je betaling heeft ontvangen. Je ontvangt automatisch een factuur met overzicht van je bestelde artikelen per e-mail als je bestelling en betaling zijn afgerond (Check ook je reclame- en spamfolders van je mailaccount). De bestelling wordt daarna zo snel mogelijk verzonden en heb je de bestelling de volgende werkdag in huis.
-
Ja, het pakket kan ook op een ander adres worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces voer je het gewenste afleveradres in. Je kan het pakket laten bezorgen met de verzendmethode "Verzenden met PostNL" of "Verzenden Pick up Point", in dat laatste geval kan je een PostNL Pick up Point / Automaat keizen bij jou in de buurt. Ook kan je keizen om je pakket op te halen bij een van de winkels van Wild Store, dit is altijd gratis!
-
Natuurlijk kan dat! Stuur daarvoor een mailtje naar [email protected] zodat we je een retoursticker kunnen mailen. Wel verrekenen wij een bijdrage van € 4,99 bij de terugbetaling van je retour(en), voor België en Duitsland is dat € 6,99. Wanneer je bestelling na een retourzending onder het minimale gratis verzendbedrag van € 75,00 komt verrekenen we ook alsnog de € 4,99 verzendkosten. Wanneer je zelf artikelen terug brengt bij Wild Store in Hoeven, Dinteloord of Oude-Tonge is dat altijd gratis.
Bestellen en betalen
-
Betalen bij Wild Store is veilig. Je kunt kiezen tussen iDEAL, waarbij je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekent via jouw eigen bankrekening. Ook kun je kiezen voor Creditcard (Mastercard en VISA) betaling, Paypal of achteraf betalen via Klarna. Voor onze Belgische klanten bieden we ook Bancontact aan. Ook kun je voor je betaling gespaarde punten inzetten (vanaf 250 punten en alleen wanneer je ingelogd bent), (gedeeltelijk) betalen met een Wild Store Giftcard of FashionCheque is ook mogelijk.
-
Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Het kan zijn dat de e-mail met bestellingsbevestiging terecht is gekomen in de reclame- of spamfolder van je mailaccount. Mocht je geen bevesting hebben ontvangen, dan is de verzending van je bestelling vermoedelijk niet correct verlopen of is het door jouw ingevulde emailadres niet correct. Neem in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons opdoor een mail te sturen naar: [email protected].
-
De merken die Wild Store levert staan bekend om hun kwaliteit. Als er toch iets met de kleding aan de hand is kan je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op deze site of stuur een email naar [email protected]. Wij doen er vervolgens alles aan om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Over het algemeen nemen wij klachten in behandeling mits deze binnen de redelijke termijn van 6 maanden na aankoopdatum worden ingediend.
-
Jouw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Wild Store. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
Verzending en levering
-
Je bestelling wordt verzonden zodra Wild Store je betaling of akkoord op je betaling heeft ontvangen. Je ontvangt automatisch een factuur met overzicht van je bestelde artikelen per e-mail als je bestelling en betaling zijn afgerond (Check ook je reclame- en spamfolders van je mailaccount). De bestelling wordt daarna zo snel mogelijk verzonden en heb je de bestelling de volgende werkdag in huis.
-
Ja, het pakket kan ook op een ander adres worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces voer je het gewenste afleveradres in. Je kan het pakket laten bezorgen met de verzendmethode "Verzenden met PostNL" of "Verzenden Pick up Point", in dat laatste geval kan je een PostNL Pick up Point / Automaat keizen bij jou in de buurt. Ook kan je keizen om je pakket op te halen bij een van de winkels van Wild Store, dit is altijd gratis!
-
Boven de € 75,00 is verzenden gratis in Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten binnen Nederland onder dit bedrag zijn € 4,99, voor verzenden naar België of Duitsland rekenen we € 6,99. Je kan ook in een van onze winkels je bestelling afhalen, je betaalt dan helemaal geen verzendkosten. Je kunt verzendkosten voor je bestelling niet betalen met de spaarpunten van je Wild Card of met een cadeaubon!
Annuleren en retourneren
-
Je kan jouw bestelling annuleren zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. De bestelling kan je annuleren door ons een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij boeken dan het geld binnen 1 tot 3 werkdagen terug op de betaalmethode die je hebt gebruikt.
-
Natuurlijk kan dat! Stuur daarvoor een mailtje naar [email protected] zodat we je een retoursticker kunnen mailen. Wel verrekenen wij een bijdrage van € 4,99 bij de terugbetaling van je retour(en), voor België en Duitsland is dat € 6,99. Wanneer je bestelling na een retourzending onder het minimale gratis verzendbedrag van € 75,00 komt verrekenen we ook alsnog de € 4,99 verzendkosten. Wanneer je zelf artikelen terug brengt bij Wild Store in Hoeven, Dinteloord of Oude-Tonge is dat altijd gratis.
-
Natuurlijk hopen we dat je de kleding, schoenen of accessoires die je in onze webshop hebt gekocht helemaal aan je verwachtingen voldoen. Mocht dit niet het geval zijn of wil je het artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Dan kan je het artikel altijd kosteloos naar ons retour sturen (Wanneer je één of meerdere artikelen uit de SALE wilt ruilen betaal je wel €6,95 verzendkosten, in onze winkels is ruilen wél gratis). Je moet de retourzending dan binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier of stuur een email naar [email protected]. De enige vereiste die wij hier aan stellen is dat het terug te sturen artikel ongebruikt en onbeschadigd, in originele verpakking en met aangehechte (prijs)kaartjes, bij ons binnenkomt. Uiteraard mag het artikel wel thuis gepast worden. Natuurlijk kun je artikelen ook in onze stores in Hoeven en Dinteloord ruilen of retourneren. Neem hiervoor altijd je pakbon of factuur mee.
Ruilen
- Vermeld in je mail of contactformulier om welk bestellingnummer het gaat.
- Geef daarna aan welk artikel je wilt ruilen, dit doe je door de artikelnaam en/of nummer achter 'SKU' te vermelden.
- Vervolgens geef je in de mail of contactformulier aan welke maat of kleur van welk artikel je zou willen ontvangen.
- Voeg de pakbon (of een kopie hiervan) bij het pakketje dat je terugstuurt.
Je krijgt vervolgens per e-mail een link naar de site van DHL for You. Daar kun je eenvoudig aangeven waar en wanneer het pakket kosteloos bij jou kan worden afgehaald. Na ontvangst sturen wij het artikel in de juiste maat en kleur kosteloos naar je op. Wanneer je het artikel op een ander adres geleverd wilt hebben dan je eerste bestelling, geef dan aan naar welk adres we het pakketje kunnen sturen.
Wil je iets weten over de bestelling of retouropdracht die je via de webwinkel hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je contact opnemen via het contactformulier of stuur een email naar [email protected]. Wij streven ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op jouw bericht. Wij proberen dit in principe altijd dezelfde dag nog te doen, uiterlijk twee werkdagen.
Onze winkels
-
Ja, het is mogelijk om de bestelling in een van de Wild Store-winkels op te halen. De Wild Store-winkels zijn gevestigd in Hoeven en Dinteloord. Je geeft tijdens het bestelproces op in welke winkel je de artikelen wilt ophalen. Uiteraard betaal je geen verzendkosten.
Hoeven:
St. Janstraat 89
4741 AN HoevenDinteloord:
Westvoorstraat 34A
4671 CE DinteloordOude-Tonge:
Dabbehof 30
3255 XN Oude-Tonge -
De merken die Wild Store levert, staan bekend om hun kwaliteit. Mocht er toch iets aan de hand zijn met een artikel of wil je iets melden over (de bezorging van) je bestelling? Meld je vraag of klacht zo snel mogelijk bij ons via het contactformulier of stuur een email naar [email protected].
We reageren zo spoedig mogelijk en zullen, in overleg met jou, het probleem zo snel mogelijk oplossen. Meld op het contactformulier om welke factuurnummer en/of welk artikel het gaat. Geef ook aan hoe we je kunnen bereiken per email of telefoon, zodat wij contact met je op kunnen nemen. Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op.
-
WILD STORE is 24/7 bereikbaar door het invullen van het contactformulier op deze site. Je kan ook een email sturen naar [email protected]. We zullen zo snel mogelijk reageren, uiterlijk binnen 2 werkdagen.
Maandag t/m zaterdag (van 8:30 uur tot 17:30 uur) kan je ook ons telefonisch bereiken op 0165-724189.
-
Wild Store Hoeven:
St. Janstraat 89
4741 AN Hoeven
T: 0165-502377
F: 0165-502451Wild Store Dinteloord:
Westvoorstraat 34 A
4671 CE Dinteloord
T: 0167-750806Wild Store Oude-Tonge:
Dabbehof 30
3255 XN Oude-Tonge
T: 0187-233000Email: [email protected]
URL: www.wildstore.nl
K.v.K. nummer:20128961
B.T.W. nummer:NL 8174.08.265.B01
Bankrekening:50.71.97.216
IBAN nummer:NL74DEUT0507197216
BIC:DEUTNL2NOpeningstijden Hoeven:
maandag 13:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-18:00
zondag11:00-17:00Openingstijden Dinteloord:
maandag 13:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-17:00
zondag GeslotenOpeningstijden Oude-Tonge:
maandag 09:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-18:00
zondag Gesloten -
Wild Store heeft een online winkel en drie vaste winkels. Iedereen kan terecht bij Wild Store want voor klein of groot, man of vrouw, voor iedereen is er keuze genoeg en ligt de leukste mode klaar! Bij Wild Store kan je ook online uitzoeken, combineren en simpel bestellen. Wij verzorgen de rest, vaak heb je het de volgende dag al in huis. Bij Wild Store kan je ook in een van onze vaste winkels terecht. Je vindt onze winkel in Hoeven, Dinteloord en Oude-Tonge. Kom gerust eens langs en als je eenmaal binnen bent, kun je heerlijk je gang gaan.
Naar welke informatie ben je op zoek?
Hulp nodig?
Als je vragen hebt of hulp nodig hebt met jouw bestelling, kun je contact met ons opnemen.
Maandag: 9:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 9:00 - 17:00 uur
Woensdag: 9:00 - 12:00 uur
Donderdag: 9:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 9:00 - 17:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten
Wil je meer weten over Wild Store, onze artikelen, de merken die we verkopen en over hoe je ze kunt bestellen en betalen? Kijk dan of je vraag op deze pagina wordt beantwoord. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via verschillende kanalen, die je hierboven ziet. We helpen je graag verder!