Natuurlijk hopen we dat je de kleding, schoenen of accessoires die je in onze webshop hebt gekocht helemaal aan je verwachtingen voldoen. Mocht dit niet het geval zijn of wil je het artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Dan kan je het artikel altijd kosteloos naar ons retour sturen (Wanneer je één of meerdere artikelen uit de SALE wilt ruilen betaal je wel €6,95 verzendkosten, in onze winkels is ruilen wél gratis). Je moet de retourzending dan binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier of stuur een email naar klantenservice@wildstore.nl. De enige vereiste die wij hier aan stellen is dat het terug te sturen artikel ongebruikt en onbeschadigd, in originele verpakking en met aangehechte (prijs)kaartjes, bij ons binnenkomt. Uiteraard mag het artikel wel thuis gepast worden. Natuurlijk kun je artikelen ook in onze stores in Hoeven en Dinteloord ruilen of retourneren. Neem hiervoor altijd je pakbon of factuur mee.
Ruilen
1. Vermeld in je mail of contactformulier om welk bestellingnummer het gaat.
2. Geef daarna aan welk artikel je wilt ruilen, dit doe je door de artikelnaam en/of nummer achter 'SKU' te vermelden.
3. Vervolgens geef je in de mail of contactformulier aan welke maat of kleur van welk artikel je zou willen ontvangen.
4. Voeg de pakbon (of een kopie hiervan) bij het pakketje dat je terugstuurt.
Je krijgt vervolgens per e-mail een link naar de site van DHL for You. Daar kun je eenvoudig aangeven waar en wanneer het pakket kosteloos bij jou kan worden afgehaald. Na ontvangst sturen wij het artikel in de juiste maat en kleur kosteloos naar je op. Wanneer je het artikel op een ander adres geleverd wilt hebben dan je eerste bestelling, geef dan aan naar welk adres we het pakketje kunnen sturen.
Wil je iets weten over de bestelling of retouropdracht die je via de webwinkel hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je contact opnemen via het contactformulier of stuur een email naar klantenservice@wildstore.nl. Wij streven ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op jouw bericht. Wij proberen dit in principe altijd dezelfde dag nog te doen, uiterlijk twee werkdagen.