
- U bevindt zich hier:
- Home
- Klantenservice
Ga snel naar
Hoe kunnen wij helpen?
Klantenservice
Meestgestelde vragen
-
Je bestelling wordt verzonden zodra Wild Store je betaling of akkoord op je betaling heeft ontvangen. Je ontvangt automatisch een factuur met overzicht van je bestelde artikelen per e-mail als je bestelling en betaling zijn afgerond. De bestelling wordt daarna zo snel mogelijk verzonden en heb je de bestelling de volgende werkdag in huis.
-
Ja, het pakket kan ook op een ander adres worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces voer je het gewenste afleveradres in. Je kan ook tijdens het bestelproces onder "vragen of opmerkingen" extra aangeven dat je bestelling naar dit afleveradres gestuurd wilt hebben.
-
Natuurlijk kan dat! Wild Store levert bij je bestelling een retoursticker die je kunt gebruiken om je bestelling (gedeeltelijk) terug te sturen. Super handig want dan hoef je zelf geen retoursticker te printen. Met de bijgevoegde retoursticker breng je het pakketje naar een DHL punt bij jouw in de buurt, je hoeft daar niet te betalen voor je retour. Wel verrekenen wij een bijdrage van €3,95 (voor SALE artikelen geldt een retourbijdrage van €6,95) bij de terugbetaling van je retour(en). Wanneer je bestelling na een retourzending onder het minimale gratis verzendbedrag van €49,95 komt verrekenen we ook alsnog de €3,95 verzendkosten. Wanneer je zelf artikelen ophaalt of terug brengt bij Wild Store in Hoeven of Dinteloord is dat altijd gratis.
Bestellen en betalen
-
Betalen bij Wild Store is veilig. Je kunt kiezen tussen iDEAL, waarbij je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekent, of AfterPay.
-
Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van je bestelling vermoedelijk niet correct verlopen of is het door jouw ingevulde emailadres niet correct. Neem in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier op deze site of stuur een email naar webshop@wildstore.nl.
-
De merken die Wild Store levert staan bekend om hun kwaliteit. Als er toch iets met de kleding aan de hand is kan je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier op deze site of stuur een email naar webshop@wildstore.nl. Wij doen er vervolgens alles aan om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Over het algemeen nemen wij klachten in behandeling mits deze binnen de redelijke termijn van 6 maanden na aankoopdatum worden ingediend.
-
Jouw persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Wild Store. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.
Verzending en levering
-
Je bestelling wordt verzonden zodra Wild Store je betaling of akkoord op je betaling heeft ontvangen. Je ontvangt automatisch een factuur met overzicht van je bestelde artikelen per e-mail als je bestelling en betaling zijn afgerond. De bestelling wordt daarna zo snel mogelijk verzonden en heb je de bestelling de volgende werkdag in huis.
-
Ja, het pakket kan ook op een ander adres worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces voer je het gewenste afleveradres in. Je kan ook tijdens het bestelproces onder "vragen of opmerkingen" extra aangeven dat je bestelling naar dit afleveradres gestuurd wilt hebben.
-
De verzendkosten binnen Nederland zijn €3,95. Boven de €49,95 is verzenden gratis. Stuur je artikelen retour en je orderbedrag komt dan alsnog onder de €49,95? Dan verreken we alsnog de verzendkosten van €3,95 en ook de retourkosten (ook €3,95, in de SALE is dit €6,95). Je kan ook in een van de winkels je bestelling afhalen of terug brengen, je betaalt dan helemaal geen verzendkosten. Je kunt verzendkosten voor je bestelling niet betalen met de spaarpunten van je Wild Card of met een cadeaubon!
Annuleren en retourneren
-
Je kan jouw bestelling annuleren zolang de bestelling nog niet door ons verzonden is. De bestelling kan je annuleren door ons een bericht te sturen via het contactformulier of stuur een email naar webshop@wildstore.nl met als onderwerp: bestelling annuleren met het bestelnummer. Wij boeken dan het geld zo snel mogelijk terug op het bij ons bekende rekeningnummer van je.
-
Natuurlijk kan dat! Wild Store levert bij je bestelling een retoursticker die je kunt gebruiken om je bestelling (gedeeltelijk) terug te sturen. Super handig want dan hoef je zelf geen retoursticker te printen. Met de bijgevoegde retoursticker breng je het pakketje naar een DHL punt bij jouw in de buurt, je hoeft daar niet te betalen voor je retour. Wel verrekenen wij een bijdrage van €3,95 (voor SALE artikelen geldt een retourbijdrage van €6,95) bij de terugbetaling van je retour(en). Wanneer je bestelling na een retourzending onder het minimale gratis verzendbedrag van €49,95 komt verrekenen we ook alsnog de €3,95 verzendkosten. Wanneer je zelf artikelen ophaalt of terug brengt bij Wild Store in Hoeven of Dinteloord is dat altijd gratis.
-
Natuurlijk hopen we dat je de kleding, schoenen of accessoires die je in onze webshop hebt gekocht helemaal aan je verwachtingen voldoen. Mocht dit niet het geval zijn of wil je het artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Dan kan je het artikel altijd kosteloos naar ons retour sturen (Wanneer je één of meerdere artikelen uit de SALE wilt ruilen betaal je wel €6,95 verzendkosten, in onze winkels is ruilen wél gratis). Je moet de retourzending dan binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons aanmelden via het contactformulier of stuur een email naar klantenservice@wildstore.nl. De enige vereiste die wij hier aan stellen is dat het terug te sturen artikel ongebruikt en onbeschadigd, in originele verpakking en met aangehechte (prijs)kaartjes, bij ons binnenkomt. Uiteraard mag het artikel wel thuis gepast worden. Natuurlijk kun je artikelen ook in onze stores in Hoeven en Dinteloord ruilen of retourneren. Neem hiervoor altijd je pakbon of factuur mee.
Ruilen
- Vermeld in je mail of contactformulier om welk bestellingnummer het gaat.
- Geef daarna aan welk artikel je wilt ruilen, dit doe je door de artikelnaam en/of nummer achter 'SKU' te vermelden.
- Vervolgens geef je in de mail of contactformulier aan welke maat of kleur van welk artikel je zou willen ontvangen.
- Voeg de pakbon (of een kopie hiervan) bij het pakketje dat je terugstuurt.
Je krijgt vervolgens per e-mail een link naar de site van DHL for You. Daar kun je eenvoudig aangeven waar en wanneer het pakket kosteloos bij jou kan worden afgehaald. Na ontvangst sturen wij het artikel in de juiste maat en kleur kosteloos naar je op. Wanneer je het artikel op een ander adres geleverd wilt hebben dan je eerste bestelling, geef dan aan naar welk adres we het pakketje kunnen sturen.
Wil je iets weten over de bestelling of retouropdracht die je via de webwinkel hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je contact opnemen via het contactformulier of stuur een email naar klantenservice@wildstore.nl. Wij streven ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op jouw bericht. Wij proberen dit in principe altijd dezelfde dag nog te doen, uiterlijk twee werkdagen.
Onze winkels
-
Ja, het is mogelijk om de bestelling in een van de Wild Store-winkels op te halen. De Wild Store-winkels zijn gevestigd in Hoeven en Dinteloord. Je geeft tijdens het bestelproces op in welke winkel je de artikelen wilt ophalen. Uiteraard betaal je geen verzendkosten.
Hoeven:
St. Janstraat 89
4741 AN HoevenDinteloord:
Westvoorstraat 34A
4671 CE DinteloordOude-Tonge:
Dabbehof 30
3255 XN Oude-Tonge -
De merken die Wild Store levert, staan bekend om hun kwaliteit. Mocht er toch iets aan de hand zijn met een artikel of wil je iets melden over (de bezorging van) je bestelling? Meld je vraag of klacht zo snel mogelijk bij ons via het contactformulier of stuur een email naar webshop@wildstore.nl.
We reageren zo spoedig mogelijk en zullen, in overleg met jou, het probleem zo snel mogelijk oplossen. Meld op het contactformulier om welke factuurnummer en/of welk artikel het gaat. Geef ook aan hoe we je kunnen bereiken per email of telefoon, zodat wij contact met je op kunnen nemen. Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op.
-
WILD STORE is 24/7 bereikbaar door het invullen van het contactformulier op deze site. Je kan ook een email sturen naar klantenservice@wildstore.nl. We zullen zo snel mogelijk reageren, uiterlijk binnen 2 werkdagen.
Maandag t/m zaterdag (van 8:30 uur tot 17:30 uur) kan je ook ons telefonisch bereiken op 0165-724189.
-
Wild Store Hoeven:
St. Janstraat 89
4741 AN Hoeven
T: 0165-502377
F: 0165-502451Wild Store Dinteloord:
Westvoorstraat 34 A
4671 CE Dinteloord
T: 0167-750806Wild Store Oude-Tonge:
Dabbehof 30
3255 XN Oude-Tonge
T: 0187-233000Email: klantenservice@wildstore.nl
URL: www.wildstore.nl
K.v.K. nummer:20128961
B.T.W. nummer:NL 8174.08.265.B01
Bankrekening:50.71.97.216
IBAN nummer:NL74DEUT0507197216
BIC:DEUTNL2NOpeningstijden Hoeven:
maandag 13:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-18:00
zondag11:00-17:00Openingstijden Dinteloord:
maandag 13:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-17:00
zondag GeslotenOpeningstijden Oude-Tonge:
maandag 09:00-18:00
di t/m do 09:00-18:00
vrijdag 09:00-20:00
zaterdag 09:00-18:00
zondag Gesloten -
Wild Store heeft een online winkel en drie vaste winkels. Iedereen kan terecht bij Wild Store want voor klein of groot, man of vrouw, voor iedereen is er keuze genoeg en ligt de leukste mode klaar! Bij Wild Store kan je ook online uitzoeken, combineren en simpel bestellen. Wij verzorgen de rest, vaak heb je het de volgende dag al in huis. Bij Wild Store kan je ook in een van onze vaste winkels terecht. Je vindt onze winkel in Hoeven, Dinteloord en Oude-Tonge. Kom gerust eens langs en als je eenmaal binnen bent, kun je heerlijk je gang gaan.
Naar welke informatie ben je op zoek?
Heb je nog vragen?
Hulp nodig?
Als je vragen hebt of hulp nodig hebt met jouw bestelling, kun je contact met ons opnemen.
Maandag: 9:00 - 17:00 uur
Dinsdag: 9:00 - 17:00 uur
Woensdag: 9:00 - 12:00 uur
Donderdag: 9:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 9:00 - 17:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Wil je meer weten over Wild Store, onze artikelen, de merken die we verkopen en over hoe je ze kunt bestellen en betalen? Kijk dan of je vraag op deze pagina wordt beantwoord. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via verschillende kanalen, die je hierboven ziet. We helpen je graag verder!