 
  - U bevindt zich hier:
- Home
- Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren
Natuurlijk hopen we dat de kleding, schoenen of accessoires die je in onze webshop hebt gekocht aan je verwachtingen voldoen. Is dat niet het geval, of wil je het artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Dan kan je het ongedragen en onbeschadigde artikel in de originele verpakking en met aangehechte (prijs)kaartjes naar ons retour sturen. Je kunt de retourzeding tot 14 werkdagen na factuurdatum van je bestelling eenvoudig retour sturen. Stuur ons een mail naar [email protected] en we zorgen ervoor dat je een retourlabel ontvangt. Natuurlijk kun je artikelen ook in onze winkels in Hoeven, Dinteloord en Oude-Tonge ruilen of retourneren. Neem hiervoor altijd je factuur mee. Het bedrag wordt niet in contanten terug gegeven in onze winkels. Het bedrag wordt binnen 1 tot 5 werkdagen terug gestort op de betaalmethode waarmee je betaald hebt.
Retourneren
Je online bestelling retour sturen met retourlabel.
1. Omcirkel het artikel wat je retour wilt sturen op de factuur.
2. Voeg de factuur met het omcirkelde artikel toe aan de retourzending.
3. Plak het pakketje goed dicht en plak het bijvoegende retourlabel over het oude verzendlabel heen. 
4. Breng het pakketje naar een Parcelshop bij jou in de buurt.
Voor het versturen van retouren met het retourlabel rekenen wij € 4,99 per zending. Dit is voordeliger dan wanneer je zelf het pakketje terug stuurt.
Na ontvangst van de retour bestelling zullen wij het totaalbedrag binnen 1 tot 5 werkdagen op het ons bekende rekeningnummer/betaal methode terugstorten. Let op: wanneer het totaalbedrag van je bestelling door retourneren onder de € 75,00 komt, zullen de verzendkosten a € 4,99 alsnog verrekend worden.
In onze winkels in Hoeven, Dinteloord of Oude-Tonge
Je online besteling terug brengen in 1 van onze winkels.
1. Beng het pakketje retour in 1 van onze winkels in Hoeven, Dinteloord of Oude-Tonge en neem de factuur mee.
2. Je kan het artikel ruilen voor iets anders of het (restant) bedrag terug krijgen.
3. Let op: Het (restant) bedrag wordt altijd terug gestort via de betaalmethode die je online gebruikt hebt.
Het (restant) bedrag wordt dus niet contant teruggegeven in de winkel.
Voor het in de winkels terug brengen van artikelen die je bij ons hebt besteld rekenen wij geen retourkosten.
Ruilen
Wil je het artikel ruilen voor een ander artikel, andere maat of andere kleur? Bestel dan het artikel dat je graag wilt hebben op onze webshop, en stuur het andere artikel terug zoals hierboven beschreven. De kosten zoals beschreven blijven hiervoor wel gelden. Natuurlijk kan je een artikel altijd gratis ruilen in een van onze winkels.
Things to remember:
1. De orginele kaartjes moeten aan het artikel zitten, wanneer het artikel retour komt.
2. Schoenen moeten in de orginele, onbeschadigde doos retour komen.
3. Het artikel mag niet gedragen zijn, passen mag natuurlijk wel.
4. Het bedrag wordt terug gestort via de betaalmethode die je hebt gekozen bij je bestelling. Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen verwerken wij de terugbetaling binnen 1 tot 5 werkdagen.
5. Retour gestuurde artikelen die betaald zijn met Fashioncheque worden teruggestort door middel van spaarpunten op je Wild Store account. Die punten kan je inleveren bij de volgende bestelling.
6. Retour je artikel binnen 14 dagen.
7. Bewaar het verzendbewijs tot je retour zijn terug betaald.
Wil je nog iets weten over de bestelling of retouropdracht die je via de webwinkel hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je altijd contact opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij streven ernaar binnen 1 werkdag reactie te geven op jouw bericht.
 
  
 