
- U bevindt zich hier:
- Home
- Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren
Natuurlijk hopen we dat de kleding, schoenen of accessoires die je in onze webshop hebt gekocht aan je verwachtingen voldoen. Is dat niet het geval, of wil je het artikel ruilen voor een andere maat of kleur? Dan kan je het ongedragen en onbeschadigde artikel in de originele verpakking en met aangehechte (prijs)kaartjes naar ons retour sturen. Je kunt de retourzeding tot 14 werkdagen na factuurdatum van je bestelling eenvoudig retour sturen met de DHL-retoursticker die bij de bestelling zit. Natuurlijk kun je artikelen ook in onze winkels in Hoeven, Dinteloord en Oude-Tonge ruilen of retourneren. Neem hiervoor altijd je factuur mee. Het bedrag wordt niet in contanten terug gegeven in onze winkels. Het bedrag wordt binnen 8 werkdagen terug gestort op de betaalmethode waarmee je betaald hebt.
Retourneren
Je online bestelling retour sturen met DHL-parcelshop.
1. Omcirkel het artikel wat je retour wilt sturen op de factuur.
2. Voeg de factuur met het omcirkelde artikel toe aan de retourzending. (De pakbon is voor jezelf.)
3. Plak het pakketje goed dicht en plak het bijvoegende DHL-retourlabel over het oude verzendlabel heen.
4. Breng het pakketje naar een DHL-parcelshop bij jou in de buurt.
5. Kijk op www.dhlparchel.nl/parchelshop voor alle DHL-parcelshops bij jouw in in de buurt.
Voor het versturen van retouren met de DHL-retoursticker rekenen wij €3,95 per zending. Dit is voordeliger dan wanneer je zelf het pakketje terug stuurt. Echter, wanneer artikelen gekocht zijn in de (FINAL) SALE dan rekenen wij €6,95 per retourzending.
Zit er geen retourlabel bij het pakketje, mail dan naar klantenservice@wildstore.nl zodat wij je verder kunnen helpen.
Na ontvangst van de retour bestelling zullen wij het totaalbedrag binnen 10 werkdagen op het ons bekende rekeningnummer/betaal methode terugstorten. Let op: wanneer het totaalbedrag van je bestelling door retourneren onder de € 49,95 komt, zullen de verzendkosten € 3,95 alsnog verrekend worden.
In onze winkels in Hoeven, Dinteloord of Oude-Tonge
Je online besteling terug brengen in 1 van onze winkels.
1. Beng het pakketje retour in 1 van onze winkels in Hoeven of Dinteloord en neem de factuur mee.
( De pakbon is voor jezelf. )
2. Je kan het artikel ruilen voor iets anders of het (restant) bedrag terug krijgen.
3. Let op: Het (restant) bedrag wordt altijd terug gestort via de betaalmethode die je online gebruikt hebt.
Het (restant) bedrag wordt dus niet contant teruggegeven in de winkel.
Voor het in de winkels terug brengen van artikelen die je bij ons hebt besteld rekenen wij geen retourkosten.
Ruilen
Wil je het artikel ruilen voor een ander artikel, andere maat of andere kleur? Stuur het artikel retour met het retourlabel dat bij het pakketje zit. Het bedrag wordt zo snel mogelijk terug gestort. Bestel het artikel wat je graag voor het artikel wilt omruilen op www.wildstore.nl. Vermeld bij de nieuwe bestelling dat het om een ruiling gaat + je oude ordernummer, je krijgt dan de verzendkosten terug gestort. (M.u.v. sale-artikelen met 50% of 70% korting.)
Things to remember:
1. De orginele kaartjes moeten aan het artikel zitten, wanneer het artikel retour komt.
2. Schoenen moeten in de orginele, onbeschadigde doos retour komen.
3. Het artikel mag niet gedragen zijn, passen mag natuurlijk wel.
4. Het bedrag wordt terug gestort via de betaalmethode die je hebt gekozen bij je bestelling. Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen verwerken wij de terugbetaling binnen enkele dagen.
5. Retour gestuurde artikelen die betaald zijn met Fashioncheque worden teruggestort door middel van spaarpunten op je Wild Store account. Die punten kan je inleveren bij de volgende bestelling.
6. Retour je artikel binnen 14 dagen.
7. Retour sturen is gratis*, je hoeft dus geen verzendkosten te betalen bij de DHL-parcelshop. Bewaar het verzendbewijs tot dat het bedrag terug is gestort.
Wil je nog iets weten over de bestelling of retouropdracht die je via de webwinkel hebt geplaatst, of gaat er iets niet goed tijdens de bestel- of retourprocedure? Dan kan je altijd contact opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar klantenservice@wildstore.nl of via onze chatfunctie. Wij streven ernaar zo snel en goed mogelijk reactie te geven op jouw bericht.